قوانین و مقررات سایت بازی سازان گرد نشین

قوانین و مقررات
 
تمامی اعضای خانواده بزرگ گرگراک، ملزم به رعایت قوانین و مقررات سایت گرگراک هستند و تابعیت از آن نیز الزامی است.
 
اعضای سایت گرگراک موظف به رعایت مواردی است که به لحاظ مقرراتی الزامی است. از جمله :
در قسمت مربوط به نظرات کاربران در بخش مورد نظر؛ انتشار هرگونه مطالب تهدیدکننده ، توهین آمیز و تهمت ممنوع می باشد و در صورت رویت، اخطار داده شده و نسبت به آن اقدام خواهد شد.
قرار دادن هرگونه لینکی ، گرفته از روبات و سایت ممنوع می باشد و در صورت مشاهده، حق عضویت از فرد خاطی گرفته خواهد شد.
به جهت جلوگیری از سوءاستفاده و تقلب، هر کاربر گرگراکی تنها حق ایجاد یک نام کاربری برای خود را دارد و ایجاد چند نام کاربری برای یک نفر غیرمجاز و ممنوع می باشد.
شرکت بازی سازان گرد نشین (گرگراک) این حق را برای خود کاملا محفوظ میداند که در خصوص مشاهده شدن هرگونه نقضی در اجرای صحیح قوانین و مقررات سایت ، برخورد لازم را طبق اصول شرکت عمل نماید.
 
قوانین بازی های گرد لیگو مبتنی بر اعلامیه های صادره از سوی شرکت براساس سیاست عمومی می باشد تا اطمینان لازمه به جهت صداقت، رقابت و عاری از هر گونه تقلب کسب کند. از آنجایی که رشد و موفقیت مستمر عرصه بازی سازی به اعتماد عمومی بستگی دارد، قوانین بازی نیز به جهت محافظت و یکپارچه سازی آن است.
استفاده شما گرگراکی عزیز از خدمات ما، شامل تعهد و مسئولیتی است که به ما کمک می کند اطمینان حاصل کنیم که تجربیات بازی های محیطی و لیگ سرگرمی (گرد لیگو) ما برای همه کاربران بصورت جامع و کاملا محترمانه است.
در نهایت لازم است که بدانید شما برای استفاده از خدمات سایت گرگراک، می بایست از تمامی قوانین و مقررات سایت پیروی کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش