کسب درآمد با بازی کردن؛ معایب و مشکلات در جوامع مختلف

کسب درآمد با بازی کردن

الان برگردی تو جمع از کسب درآمد با بازی کردن حرف بزنی دوتا حالت داره، اولیش اینه که فکر میکنن قمار میکنی، دومی هم میگن یه تختت کمه.

 

بازی کن پول در بیار با گرگراک مالک بزرگترین گنج ایران

چرا اینو میگم؟ چون چند روز پیش رفیقم رو تو یکی از کافه های کرج دیدم و بعد یکم خوش و بش، داشت راجع به کسب درآمد با بازی کردن حرف میزد که یه سری راه هایی برای پول در آوردن با بازی کردن هست.

مثلا داشت میگفت یک سری از افراد از بازی کردنشون ویدیو میگیرن و تو یوتیوب آپلود میکنن. اونجوری یوتیوب هم بابت بازدید هایی که ویدیو هاشون میگیره بهشون پول میده. یا میگفت یک سری بازی هایی هستند که به ازای بازی کردنت بهت پول میدن. تهش هم توضیح داد که اونقدرا هم کسب در آمد با بازی کردن راحت نیست، دردسر های خودشو داره که خیلی ها میگن ارزش تایمی که میزاری رو نداره.

ادامه داد که خارجی ها به کسب درآمد با بازی کردن ( P2N ) میگن و الان خیلی افتاده سر زبونا و تو اکثر کشور ها دارن ازش استفاده میکنن. ولی میدونی دیگه اینجا ایرانه و با همه دنیا فرق داره.

یکم از حرفمون گذشت افتادیم به درد و دل که هزار تا بدبختی داشت سر همین بازیا. مثلا میگفت سر یکی از بازی ها یهو اینترنتش قطع شد و هرچی بازی کرده بود به فنا رفت.

یبارم کلی بازی کرده بود به خیال این که پول در بیاره ولی اون سایتی که میخواست در آمدشو تبدیل به ریال کنه هیچ دسترسی ای بهش نمیداد چون ایرانی بود.

آخرشم گفت بعد کلی وقت و بازی کردن یه پیام از پلیس فتا که حواسش به همجا هست براش اومده بود که کسب در آمد با بازی کردن وجود نداره و تو داری خلاف شرع پول درمیاری و اینا قانونی نیست .

 

بازی های محیطی بومی و محلی با گرگراک

 

نذاشتم حرفاش تموم شه پریدم تو حرفش و براش از یه بازی ای گفتم که تو هر جمعی میری دارن راجع بهش صحبت میکنن. دیگه الان هرجای شهر که میری یه نشونه ای ازش هست و خیلی ها درگیرش شدن، خودشونم گفتن که قراره جایزه برنده دو کیلو طلا باشه. اولش باورش نمیشد تا وقتی که به زور گوشیش رو گرفتم و سایت WWW.GARGERAK.IR رو بازکردم، یکم راجع بهش خوند و کم کم داشت میفهمید که اوضاء از چه قراره. آخرشم قبول کرد که این بازی های اینترنتی و کسب درآمد با بازی کردن و در آمد های دلاریش افسانه ای بیش نیست و تو ایران هم میشه بازی کرد و پول در آورد.

 

بازی های دورهمی برای سرگرمی و درآمد زایی

 

 

۵
از ۵
۲۱ مشارکت کننده
حسین بختیاری گفت:
چه داستان جالبی واقعا

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش