بازی های سخت ، سخت ترین و چالش بر انگیز ترین بازی ها

بازی های سخت

اگر حتی جزو حرفه ای ترین گیمر ها نیز باشید، باز هم در سابقه درخشان خویش دارید بازی هایی را که هیچوقت نتوانسته باشید آن ها را به انتها برسانید و یا در مراحل مختلف آن گیر کرده باشید.

برایتان آشنا نیست؟ قطعا الان در گوشه ذهنتان تصاویر و خاطراتی زنده شده است و یا حتی شاید هم اکنون به تمامی آن مراحلی که جانتان را به لبتان رساندند تا بتوانید آن ها را پشت سر بگذارید و یا شاید هم در آخر بیخیالشان شده باشید، فکر می کنید!

در هر صورت، بد یا خوب، موضوع مقاله ما این بار همین بازی های سخت و مراحل چالش بر انگیز است.

 

بازی های سخت

بازی های سخت و انواع آن

در اینجا منظور از "انواع" بازی های سخت، ژانر و محتوای آن ها نیست؛ بلکه به این اشاره دارد که:

1-نوعی بازی سخت داریم که شاید کم تر کسی توانسته باشد آن را به پایان برساند؛ و این به این معنا است که کل بازی سخت و چالش بر انگیز می باشد.

2-در نوع دوم، شما می توانید بازی را به سرانجام برسانید، اما به سختی و کفرتان تا پایان بازی هزار و یک دفعه در می آید! این نوع دوم، بیشتر دارای مراحلی است که یکی در میان سخت، متوسط و آسان هستند.

در ادامه به این بحث بیشتر می پردازیم.

 

عکس گیمر

 

بازی های سخت دسته دوم: Nioh

بازی (Nioh) به خودی خود دارای مراحلی نیست که بخواهد جزو بازی های سخت قرار بگیرد؛ اما ویلن (دشمن) هایی که سر راهتان سبز می شوند، به طرز نا جوان مردانه ای ماهر تر، قوی تر و چابک تر هستند. خود الگوریتم بازی، به دلیل داشتن معما های سخت و چالش بر انگیز، طوری پیش می رود که گویا می خواهد با تمام وجود از بازیکنانش انتقام بگیرد!

باس فایت (همان غول مرحله آخر) از جان مایه می گذارند که شما را شکست دهند و پیروز میدان باشند...با اینحال، تجربه این بازی برای افرادی که چالش و بازی های سخت را می پسندند، پیشنهاد می شود.

 

بازی nioh

بازی های سخت دسته اول: Trap Adventure2

می توان گفت که بازی (Trap Adventure2) واقعا می تواند با اعصاب و روان شما بازی کند! این بازی واقعا ثابت کرده است که لایق است در لیست بازی های  سخت قرار بگیرد. دقیقا برعکس بازی (Angry Bird`s) که در مقاله گیم پلی های مفید به آن اشاره کردیم و کاملا قابلیت این را داشت که آشفتگی ذهنی و استرس شما را کنترل کند، بازی (Trap Adventure2) هر چه که بازی پرندگان خشمگین ریسیده است را پنبه می کند!

روی مخ بودن و درجه سختی این بازی در حدی است که حتی می تواند موجب خنده شما شود...هر چند که این بازی مخصوص موبایل و تلفن های هوشمند ساخته شده است، فضای مشابه ای به بازی سوپر ماریو (Super Mario) دارد. نکته جالب تر راجع به این بازی این است که نسخه کامل آن در فروشگاه اپل، 99 سنت است؛ یعنی اگر بخواهید این بازی اعصاب خورد کن را کامل در اختیار داشته باشید، باید بابتش هزینه نیز بپردازید!

 

بازی trap adventure2

 بازی های سخت دسته دوم: Prince Of Persia,The Forgotten Sand`s

 

در بین سری های اولیه بازی (Prince Of Persia) یک نسخه تقریبا قدیمی تر وجود دارد که هم اکنون احتمالا خاک خورده محسوب می شود؛ این نسخه در سال 2010 نتشر شده و از حق نگذریم داستان سرایی گیرا و تقریبا می توان گفت "حرفه ای" نیز داشت.

بازی (Prince Of Persia:The Forgotten Sand`s) حتی می شود گفت که مراحل نخستین  آن در حد متوسط، در حین چالش بر انگیز بودن، اما سختگیرانه نیز نبود...معما هایی که برای بازیکن لذت بخش بودند و باعث تنوع بخشی در این نسخه از بازی شده بودند؛ اما جلو تر که می رویم، در مراحل مبارزات، شما ممکن است به یک مشکل اساسی بر بخورید...مبارزات آنقدر زیاد و پی در پی می شوند که دیگر نایی برای ادامه دادن باقی نمی ماند!

همچنین زوایای غیر حرفه ای و نامناسب باعث طاقت فرسا تر شدن این مراحل نیز می شود. اگر چه که بازی (Prince Of Persia) همچنان ممکن است طرفداران خودش را داشته باشد، اما وجودش در این مقاله، خالی از لطف نیست.

 

بازی پرنس اف پرشیا

بازی های سخت دسته اول:Daddy Long Legs

فکر می کنم زمانش رسیده باشد که کمی هم به سمت بازی های سختی برویم که معاصر تر و امروزی تر هستند. اگر یک راست بخواهیم برویم سر اصل مطلب، بازی (Daddy Long Legs) یک بازی اندرویدی است و حتی اگر بخواهید همین الان می توانید به راحتی از فروشگاه های مختلف موبایل و تلفن های هوشمندتان آن را دانلود کنید؛ اما قبل از آن، شاید بهتر باشد که یک لیوان گل گاو زبان در کنار دستتان بگذارید و بعد به سراغ این بازی بروید!

این بازی نیز جزو آن دسته از بازی های سخت است که برای تک تک قسمت هایش باید کلی حرص و خون و دل بخورید تا شاید موفق شوید آن را به انتها برسانید...همچنین از اولش آب پاکی را روی دستتان می ریزد و میزان "روی مخ" بودنش را با سخاوتمندی تمام در چشم مخاطب می کند!

اما اگر بخواهیم رو راست باشیم، این بازی را واقعا نباید جدی گرفت و صرفا محض سرگرمی سمت آن رفت و حتی با روند این بازی می توان در کنار حرص خوردن، شاد شد و خندید!

 

بازی daddy long legs

 

بازی های سخت دسته اول:Super Mario

در آخر یا اول این مقاله (و یا حتی در اواسطش!) نمی توان یک بازی را نادیده گرفت؛ اصولا بازی های قدیمی تر (حالا به دلایل مختلف) سخت تر و روی مخ تر بودند. پس همانطور که خودتان متوجه شدید، داریم به سمت یک بازی قدیمی و به شدت مشهور می رویم؛ بازی قارچ خور و یا همان سوپر ماریو (Super Mario).

داستان خود بازی سوپر ماریو به خودی خود عجیب و غریب است! اینکه یک مرد لوله کش (که از روی لباس فرمش هم مشخص است) در سر راه خود با ویلن هایی همانند: لاک پشت های عجیب الخلقه، قارچ های خشمگین و حتی در یک سری مراحل، ارواح و اجنه مبارزه کند. واقعا می توان بدون هیچ اغراقی گفت که بازی قارچ خور دارای اعصاب خورد کن ترین و سخت ترین مراحل در بین بازی های سخت دیگر است...اما در هر صورت، نوستالژی نسل های قدیمی تر محسوب می شود و ما نیز به آن احترام می گذاریم.

 

بازی سوپر ماریو

امید دارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید. 

نویسنده: میویس.

۵
از ۵
۱۰ مشارکت کننده
مهدی گفت:
یادش بخیر چقد پرنس پرشیا رو بردم تا اخر
    مدیریت گفت:
    بله واقعا یادش بخیر.
پریا ستوده گفت:
دومی واقعا رو مخهه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش