گنج شهر ، تحقق آرزو های شما و رسیدن به دو کیلو طلای خالص

گنج شهر

ایران مال

گنج شهر که به نوعی به «شهر گنج ها» شناخته می شود، بازی ای است که شبیه هیچ بازی دیگری در ایران نیست! در گنج شهر، مهارت، استراتژی و شانس شما ترکیب می شود تا تجربه ای خالص و بی همتا از هیجان را لمس کنید.

با قدم گذاشتن در دنیای گنج شهر که با طراحی منحصر به فرد شرکت بازی سازان گرد نشین با برند گرگراک صورت گرفته است، خود را در محاصره ی جوایز خیره کننده و گیم پلی بی نظیرش می بینید و با آمادگی کامل در این مسیر پر از چالش برای بدست آوردن ۲ کیلو طلای خالص محک می زنید.

گرگراک و گنجشهر

 

گنج شهر دریچه ای است به سوی هر آنچه که در طول زندگی خود چه بسا کم یا زیاد جمع شده است و به نوعی خلأ یا آرزوی محالی تبدیل شده که رویای رسیدن به آن به گونه ای دست نیافتنی شده است.

 به وسیله ی گنج شهر تحقق تمامی آنها شدنی است و قرار است که برای اولین بار در مجموعه تجاری و تفریحی بزرگ ایران مال در پایتخت کشور عزیزمان به وقوع بپیوندد و هیچگونه محدودیتی به لحاظ (سن، جنسیت، زمان و قشری) در آن وجود نخواهد داشت.

بازی و سرگرمی

 گنج شهر فرصتی است تا رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید؛ چرا که به گونه ای طراحی شده است که طیف گسترده ای از آرزوها را برآورده می کند. خواه این آرزو سفر به دور دنیا باشد یا شروع یک تجارت یا حتی دنبال کردن یک اشتیاق دیرینه. با انجام موفقیت آمیز چالش ها و معماها در راه بدست آوردن ۲ کیلو طلای خالص گرگراک، به تک تک آرزوهای خود رنگ و نور بپاشید و به رنگین کمان امید خود بیش از پیش به واقعیت دور از انتظارتان روح تازه ای بدهید.

دو کیلو طلای گرگراک

در حقیقت اگر بخواهیم واقع گرایانه تر به این موضوع بپردازیم، بدین گونه است که تصور کنید یکی از روزهای هفته بعد از اینکه روز کاری سختی را پشت سر گذاشته اید و حسابی هم خسته هستید، تشریف آوردید به منزل و قصد دارید که به استراحت بپردازید و حال هر چند زمان محدودی باشد اما شاید ترجیح بدهید که برای اینکه اوقات خوب و خوشی را داشته باشید، تصمیم بگیرید که به پای تلویزیون یا گوشی همراه خود بنشینید.

گنج یابی

 

به این دلیل این موارد را خدمتتان عرض می کنم که از طریق همان تلویزیون یا گوشی همراهتان، با صحنه ای مواجهه می شوید که برایتان جالب است !

گنج بزرگ گرگراک ! ۲ کیلو طلای خالص ! فقط کافیست مراحل بازی را تا انتها انجام بدهید.

قطعا با خودتان می گویید که چگونه ؟ مگر همچین چیزی اصلا وجود دارد ؟ شدنی نیست یا ... اما خوب است که بدانید تخصص گرگراک همین است.

شرکت بازی سازان گرد نشین با ارائه گنجشهر بدنبال ایجاد تحولی عظیم در کل کشور است.

گنج بزرگ گرگراک

شاید بگویید اغراق باشد اما ایده ای چون گنج شهر تا به حال نه تنها در کشورمان، بلکه در دنیا نیز دیده نشده است.

حال تصور کنید با پتانسیل فوق العاده بالایی که در کشورمان وجود دارد و دیده شدن نیازهای جامعه ای روبه جلوی امروزی که مدام در آن به جهات مختلف کمبودهایی دیده می شود، گنج شهر چقدر می تواند با توجه ویژه در رسیدگی به تمامی آنها پیشرو و گامی موثر بردارد.

گنج شهر همان خلایی است که در کشورمان سال های سال احساس می‌شد و بالاخره وقت آن رسیده است که بگوییم چقدر خوب و به موقع آمده است.

دنیای گنج

 

با وجود تمام این تفاسیر، گنج شهر به لحاظ کارآمدی بسیار ایده آل پرسود است؛ چرا اگر که بخواهیم به چند مورد آن اشاره کنیم قطعا آن موقع متوجه خواهید شد.

۱ـ اشتغال زایی؛

۲ـ رونق گردشگری؛

۳ـ تزریق شور و هیجان در جامعه؛

۴ـ ایجاد روحیه همکاری و تعامل؛

۵ـ روشن کردن آتش رقابت و سخت کوشی؛

۶ـ برطرف کردن اوقات فراغت؛

۷ـ  گرد هم آوردن خانواده ها؛

۸ـ ایجاد تحرک مفید و لازم بدن؛

۹ـ ایجاد راهی ارتباطی در بین افراد جامعه؛

۱۰ـ رشد توانایی حل معما و درک بحران.

گردشگری و گنج یابی

گنج شهر برای اولین بار توسط شرکت بازی سازان گرد نشین (گرگراک) طراحی شده و قرار است که در فضای بیرونی و داخلی ایران مال اجرا شود.

برای ورود به دنیای هیجان انگیز و خارق العاده ی گنج شهر :

در قدم اول می بایست اپلیکیشن گنج اَپ را از طریق سایت گرگراک در نشانی WWW.GARGERAK.IR دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید. (لازمه ی دانلود گنج اَپ از سایت گرگراک، ثبت نام در این سایت است)

 

در قدم دوم می بایست برای ورود به بازی گرگراک، از طریق اپلیکیشن گنج اَپ اقدام کرده و در بازی گنجشهر گرگراک ثبت نام کنید. سپس یک کد برای شما ارسال می شود که آن به نوعی کد شما در طول بازی است.

در قدم سوم پس از ثبت نام در بازی، باید برای تهیه نقشه ی گنجشهر اقدام کرده تا برای رسیدن به رویای ۲ کیلو طلای خالص از آن استفاده کنید.

می بایست که چالش ها و معماهایی که کاملا مدرن و حرفه ای توسط ایده پردازان شرکت گرگراک طراحی شده است را به صورت صحیح تکمیل کنید.

پس از برداشتن آخرین قدم ، شما عضوی از خانواده بزرگ گرگراک هستید و ما مفتخریم به داشتن همچین خانواده ای.

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
علیرضا گفت:
به نظر من این ایده میتونه تو ایران بترکونه در هر صورت خسته نباشید
    مدیریت گفت:
    ممنون از نظرتون.
ترنم گفت:
چه اسم جالبی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش