شهربازی های جهان ، معروف ترین شهر بازی های کل دنیا

شهربازی های معروف

شاید شما نیز نام خیلی از شهربازی هایی را شنیده باشید که بسیار معروف هستند اما دلیل معروفیت آن را ندانید؛ امروز در این مقاله می خواهیم به چرایی محبوبیت این مکان های پر هیجان که صدای خنده و جیغ های شاد از آن بلند می شود، بپردازیم.

همچنین می توانید به مقاله (شهربازی و تاثیر آن بر جامعه) هم رجوع کنید و مطالعه کنید.

 

شهربازی های معروف

 

دلیل محبوبیت شهربازی ها

بدیهی است که هر انسانی، از کوچک گرفته است تا بزرگ سال، نام شهر بازی را که می شنود خواه نا خواه هیجان و آدرنالین را زیر پوست خود حس می کند!

شهر بازی ها دقیقا همان جایی هستند که شما را از دنیای فکر و خیال و غم و غصه، هر چند برای مدت زمان اندک، جدا می سازند؛ بهترین جایی که هر آدمی می تواند برای تفریح در یک روز دلپذیر تابستانی با دوستان و خانواده برود، شهر بازی ها هستند.

همچنین قابل ذکر است که رفتن به این گونه مکان ها باعث آزاد شدن دوپامین و آدرنالین در بدن انسان می شود و کاملا طبیعی است که محبوب باشند.

اما دلیل معروف بودن خیلی از این شهر بازی ها در چیست؟!

در ادامه برخی از این شهر بازی ها را معرفی کرده و به نقد و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

دلیل محبوبیت شهربازی ها

 

شهربازی گاردالند، ایتالیا

قطعا وقتی اسم کشور ایتالیا به گوشتان می خورد، مناظر زیبا و غذا های خوشمزه‌ای نظیر پاستا ها و پیتزا در پیش چشمانتان جان می گیرد...

جالب تر می شود اگر که بدانید این کشور یکی از معروف ترین شهر بازی های دنیا را در خود جای داده است؛ شهر بازی (گاردالند) توانسته است سالانه حدودا سه میلیون نفر به سوی خود جذب کند، از توریست گرفته است تا خود شهروند های ایتالیا!

اما چرا؟

شهر بازی گاردالند بیش از چهل جاذبه را در خود جای داده است؛ قابل ذکر است که این جاذه ها طوری هستند که هم برای کودکان جذاب هستند و هم برای افراد بزرگ سال.

یکی از این جاذبه های دیدنی پارک گاردالند، آکواریوم این مکان است...دیگری ترن هوایی پاندای کونگ فو کار است که کودکان و طرفداران این انیمیشن را وادار می کند که حداقل یک بار بخواهند آن را امتحان کنند.

ما بقی این شهربازی شامل رستوران ها و حتی یک هتل می شود که تمامی این ها در کنار هم یک مکان محبوب و معروف را پدید آورده است.

 

شهربازی گاردالند

 

شهربازی اقیانوس، هنگ کنگ

این شهربازی دلایل زیادی برای محبوبیت و معروف بودن در کل دنیا دارد؛ همان طور که از اسمش پیدا است، این شهر بازی بر روی آب بنا شده و جدا از هر چیزی یک جاذبه گردشگری مهم محسوب می شود!

تله کابینی که دو بخش این پارک را به یک دیگر متصل نموده است باعث می شود در کنار هیجان چشم انداز های زیبا را نیز تجربه کنید...همانند شهر بازی گاردالند، پارک اقیانوس نیز دارای یک آکواریم بزرگ است.

منظره این شهربازی زیبایی های بسیاری دارد و کاملا عادی است که بخواهد جزو معروف ترین شهر بازی های دنیا به شمار آید.

 

شهربازی اقیانوس

 

شهربازی دیزنی لند، فلوریدا

فکر می کنم وقتش رسیده باشد که از بین شهر بازی ها به معروف ترین آن ها اشاره کنیم که قطعا تا به حال اکثریت شما خوانندگان عزیز حداقل برای یک بار هم که شده، اسمش را شنیده‌اید!

شهربازی دیزنی لند مانند دو مورد قبلی، از کل دنیا توریست ها را به خود جذب می کند و یک جاذبه گردشگری پر قدرت به حساب می آید؛ اینطور بگویم که اگر شخصی باشید که به دنیای انیمیشن و کارتون ها علاقمند باشید، این مکان برای شما همانند یک بهشت است.

هر بخشی که در این شهر بازی وجود دارد نمایان گر یکی از فیلم ها و یا انیمیشن های کمپانی والت دیزنی است؛ شاید بهتر باشد بدانید که شعار این پارک ( دیزنی لند شاد ترین جای دنیاست!) می باشد و واقعا هم مستحق این شعار است.

 

شهربازی دیزنی لند

 

شهربازی تیوولی، دانمارک

بیشترین موضوعی که باعث معروفیت این شهربازی شده است، قدمت آن است؛ این شهر بازی از سال 1843 تا کنون به فعالیت پر قدرت خود ادامه داده است.

دلیل بعدی که باعث می شود این پارک همیشه شلوغ باشد این است که شهر بازی تیوولی در پایتخت کشور دانمارک یعنی (کپنهاگ) قرار دارد...مسیری که از دامنه های کوه می گذرد باعث می شود حتی این شهربازی برای افرادی که صرفا به دنبال پیاده روی و یا کوه نوردی هستند نیز جذاب باشد.

 

شهربازی تیوولی

 

شهربازی فوجی، ژاپن

ژاپن نیز جزو آن کشور هایی است که توریست و گردشگران زیادی را جذب خویش می کند؛ اگر چه شهر بازی فوجی جزو قسمت های کوچک این جاذبه های گردشگری است، اما نمی توان گفت که واقعا بی تاثیر است و یا جذاب نیست!
محیط این پارک طوری طراحی شده است که در هر قسمت آن یک شگفتی به انتظار شما نشسته است؛ از چشم انداز های زیبا و خیره کننده این شهربازی که بگذریم، می توانیم به وسایل منحصر به فردش اشاره کنیم...

پیست اسکی نیز در این شهر بازی وجود دارد و به دلیلی برای معروف بودن آن افزوده است.

 

شهربازی فوجی

 

جمع بندی

در نهایت ما تنها چند تا از این شهر بازی های معروف در سراسر دنیا را به شما معرفی کردیم و قطعا خیلی خیلی بیشتر از این حرفا است!

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نویسنده: میویس.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
سمیه مولایی گفت:
مقاله بسیار جالب و مفیدی بود
    مدیریت گفت:
    ممنون از نظرتون.
سمیرا گفت:
آرزوم اینه یبار برم دیزنی لند
علیرضا گفت:
شهر بازی خیلی خوبه ادم انرژی خودشو تخلیه میکنه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش