کسب درآمد با بازی کردن ، یک روش ساده اما پول ساز ، کریپتو

کسب درآمد با بازی

امروز و در این مقاله، ما قصد داریم به موضوعی بپردازیم که امروزه شاهد رواج پیدا کردن آن در جامعه (خصوصا بین جوانان) هستیم.

همچنین قبلا در این مقاله به برخی از قسمت های آن اشاره کرده‌ایم. در زمان های گذشته بازی های کامپیوتری صرفا جنبه سرگرمی داشتند و با این حال که نمی توان گفت کاملا بی فایده بودند و هیچ نکته مثبتی را در خود جای نداده بودند، اما سود خاصی را هم به مخاطب خود ارائه نمی دادند.

بنابراین تلاش ما بر این است که در مقاله امروز درباره پیدایش کسب درآمد با بازی (تاریخچه آن)، روش این بازی ها و به نقد و بررسی این موضوع بپردازیم.

 

کسب درآمد با بازی

 

کسب درآمد با بازی چیست و به چه معنایی است؟ 

در روزگاری تصور آن که بتوان با بازی کردن کسب درآمد کرد تقریبا غیر ممکن بود! بازی ها تنها معنا و کاربردی که داشتند در تفریح و سرگرمی بود، البته بودند و هستند بازی ها و تکنیک هایی که جهت امور آموزشی نیز استفاده می شوند؛ همانند "گیم فیکشن".

به احتمال زیاد برای خیلی از افراد علاقمند و گیمر ها چنین چیزی مانند یک رویای دست نیافتنی بوده است و امروزه چنین آرزوی محالی به حقیقت پیوسته است! اما آیا واقعا چنین چیزی امکان پذیر است؟!

پاسخ این سوال "بله" است؛ اما اگر شما بخواهید از روش کسب درآمد با بازی کردن، سرمایه به دست آورید هیچ تضمینی وجود ندارد که آنقدر هم که فکر می کنید ساده و آسان باشد. در واقع کسب درآمد با بازی، روش ها و حتی الگوریتم خود را دارد، در برخی موارد نیز نیاز به آموزش دیدن در این زمینه و تلاش مکرر و مستمر دارید.

اما چگونه و چطور می شود؟

خب باید بگویم که برای کسب درآمد با بازی کردن، روش های مستقیم و غیر مستقیمی وجود دارد؛ یکی از روش های غیر مستقیم که امروزه بسیار هم محبوب شده است، "تولید محتوا درباره بازی" است؛ به فرض مثال شما می توانید از گیم های خود در پلتفرم های مختلف همانند: یوتیوب، اینستاگرام و توییچ و حتی آپارات، ویدیو بسازید و به اشتراک بگذارید که به اصطلاح به آن (استریم) کردن می گویند...در چنین حالتی اگر بتوانید الگوریتم آن برنامه را رعایت کنید و مخاطب جذب کنید، کسب درآمد نیز امکان پذیر است.

در صورتی که به خوبی بتوانید برای خود مخاطب و بیننده پیدا کنید، خیلی از این افراد از طریق همین پلتفرم ها می توانند به شما کمک مالی (دونیت) کنند که این هم خودش یک روش برای کسب درآمد با بازی است.

روش بعدی تقریبا می توان گفت یک روش مستقیم است؛ "بازی های کریپتویی" تکنیک دیگری است که از طریق آن می توان کسب درآمد کرد.

در روش کسب درآمد با بازی از طریق بازی های کریپتویی، مرحله به مرحله ارز دیجیتال می گیرید و بعد می توانید این ارز های دیجیتال را به ریال یا تومان تبدیل کنید.

 

کریپتو

 

تاریخچه کسب درآمد با بازی 

در واقع می توان گفت که کسب درآمد با بازی، ریشه در بازی های استراتژیک و نقش آفرینی دارد و یا حداقل ایده اولیه این نوع بازی ها از روی آن ها گرفته شده است؛ زمانی که این سبک بازی های استراتژیک وارد دنیای اینترنتی و آنلاین شدند، ارز ها و سرمایه داخل بازی شکل واقعی تر و جدی تری به خودش گرفت.

ارز "بیت کوین" برای نخستین بار در اوایل سال 2010 سر و کله‌اش پیدا شد و این آغازی بود برای آن که برخی از بازی های مجازی و آنلاین از آن استفاده کنند؛ پس کاملا می توانیم متوجه شویم که جریان کسب درآمد با بازی آنقدر ها نیز سرگذشت و قدمت پر پیچ و خم و یا طولانی نداشته است!

 

تاریخچه کریپتو

 

مزایا و معایب کسب درآمد با بازی 

در اصل نمی توان گفت که درآمد زایی از طریق بازی کردن ضرر خاصی را به مخاطب می رساند؛ اما نکته مهمی که وجود دارد این است که سرمایه و بودجه‌ای که شما از این طریق به دست می آورید، حتی نصف زمانی که صرف آن کرده‌اید هم نمی شود!

درست است...کسب درآمد از این روش، بسیار وقت گیر است و در روش های غیر مستقیم شاید اگر تلاش های مکرر داشته باشید و صبور باشید، واقعا به نتایج خوبی برسید و درآمد بالایی به دست آورید؛ اما اگر بخواهید از طریق بازی های کریپتویی جلو بروید نباید انتظار ارقام تعداد بالایی را داشته باشید و اگر بخواهم رک تر بگویم:

کسب درآمد با بازی های کریپتویی وقت تلف کردن محض است!

 

مزایا و معایب کسب درآمد با بازی

 

بازی های کریپتویی مفید 

بازی های کریپتویی در صورتی که به عنوان همان سرگرمی و یا یک کمک هزینه پذیرفته شوند می توانند مفید واقع شوند...

اما اگر بخواهید از آن ها به عنوان منبع درآمد اصلی خود استفاده کنید، نتیجه چندان خوشایندی در انتظارتان نخواهد بود و به جز زمان خود، انرژی، انگیزه و حتی ممکن است هزینه و سرمایه خود را هدر دهید!

 

بازی های کریپتویی

 

جمع بندی 

در این مقاله ما تمام تلاش خود را کردیم که یک تعریف و توضیح از چگونگی کسب درآمد با بازی کردن را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

به روش های مستقیم و غیر مستقیم آن پرداختیم و تاریخچه پدید آمدن بازی های کریپپتویی را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

و در آخر، به مزایا و معایب و نتیجه گیری کلی درباره کسب درآمد با بازی های کریپتویی رسیدیم.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نویسنده: میویس.

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
مصطفی گفت:
به واقعیت تا حالا به کسب ذرامد از طریق بازی فکر نکرده بودم..مقالتون عالی بود

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش