گنج کارت ، چالش صد مرحله ای برای رسیدن به جایزه دو میلیونی

گنج کارت چیست؟

قطعا برای رسیدن به هر چیز با ارزش و گران بهایی باید تلاش های بسیار و سختی های زیادی کشید؛ اما ما امروز به شما مژده‌ای می دهیم...

در چالش صد مرحله‌ای (گنجشهر کرج) شما تنها کافی است از خانه هایتان بیرون بیایید و کمی جستجو کنید تا به گنج کارت برسید!

 

بازی محیطی گنج کارت در کرج

 

قبلا نیز در مقاله‌ی گنجشهر به این اشاره کرده بودیم که با گرگراک به هر چیزی که از نظرتان محال و غیر ممکن باشد، می توانید برسید!

گرگراک با هدف دادن انگیزه یابی و ایجاد پویایی و تحرک در جامعه‌ی ایرانی (خصوصا نسل جوان و جوان تر) این بار با یک گنج کوچک دیگر قدم به سمت جلو نهاده است.

در این چالش، شما هم سرگرم می شوید و هم شانس خود را برای رسیدن به جایزه این چالش آزمایش می کنید.

 

گرگراک و گنجشهر

 

جایزه دو میلیونی گنجشهر

بله! مبلغ این جایزه، دو میلیون تومان است؛ در ازای این دو میلیون که گنج کارت ما است شما تنها کاری که نیاز است انجام دهید آن است که در پیج اینستاگرام گرگراک، نقشه ها و استوری ها را دنبال کنید و خود را آماده‌ی چالش کنید.

چالش هایی که نه تنها سخت و یا طاقت فرسا نیستند، بلکه موجب هیجان و سرگرمی شما نیز می شوند و در آخر شانس خود را برای رسیدن به جایزه دو میلیون تومانی گنج کارت امتحان می کنید.

 

گنج کارت

 

رسیدن به جایزه با دوستان و خانواده

حقیقت آن است که هرچه بیشتر دوستان، آشنایان و خانواده‌ی خود را در جریان چالش ما بگذارید، شانس برنده شدنتان نیز بالاتر می رود...

فقط تصور کنید که با عزیزان خود بخواهید به دنبال جایزه بگردید و آن هم یک جایزه واقعی و نفیس!

سناریوی هر قسمت از این چالش با یک دیگر تفاوت دارد و به هیچ عنوان یکنواخت و بدون هیجان نیست...ما یک راه کسالت آور و خسته کننده برای رسیدن به گنج را به مسیری پر از بازی و سرگرمی تبدیل کرده‌ایم تا هر کسی بتواند با کوچک ترین تلاش مسیر زندگی خود را تغییر دهد.

 

نقشه گنجشهر

 

گنج کارت، یک بازی بدون محدودیت

چالش ما نه تنها محدودیت ندارد بلکه فراخوانی است برای تمامی اقشار جامعه، از تمامی سنین و هر جنسیتی؛ تنها کافی است ساکن شهر زیبای کرج باشید...هر چند که به زودی به شهر های دیگر نیز خواهیم رسید و در یک شهر متوقف نخواهیم شد!

تنها کافی است در این چالش کمی از هوش و ذکاوت خود استفاده کنید و به دنبال یک گنج واقعی بگردید؛ دقیقا همانند کودکی هایتان که در خیالات خود یک دزد دریایی بودید و به دنبال گنج می گشتید...در گنجشهر نیز می توانید مانند کودکی باشید که در خیال پردازی های خود غرق می شود، با این تفاوت که گنج شما خیالی نیست و واقعی واقعی است!

برای رسیدن به گنج کارت گرگراک حتی نیازی به هزینه‌ای نیست؛ تنها کاری که باید انجام دهید آن است که در این چالش شرکت کنید...

چالشی که حتی از قواعد و قوانین دشوار و خاصی نیز بر خوردار نیست و تنها به طرز عجیبی نیاز به دقت و حواس شما دارد.

 

جایزه دومیلیون تومانی

 

طریقه بازی گنج کارت

چالش و یا همان بازی گنج کارت، یک بازی محیطی است که قبلا در این مقاله به شرح و توضیح آن پرداخته‌ایم؛ این بازی نزدیک ترین حالت به بازی قایم موشک را دارد. محیطی که در آن قرار می گیرید یک محیط باز مانند پارک ها و بوستان های محله های مختلف کرج است.

در بازی قایم موشک شما یا دوستانتان در جایی مخفی می شدید و فرد چشم گذار باید به دنبال شما می گشت؛ تنها تفاوتی که بازی گنج کارت در گنجشهر کرج با قایم موشک دارد در این است که جایزه‌ی دو میلیون تومانی از چشم شما پنهان می شود و شما به دنبال آن می گردید.

اگر چه دو میلیون تومان شاید از نظر برخی ها مبلغ چشم گیری نباشد، اما در چالشی که هم آسان است و هم دارای مزایای بی شمار دیگریست، گنج کارت یک فرصت استثنایی است.

پس وقت را تلف نکنید و از طریق پیج اینستاگرام گرگراک (gargerak.ir) پیگیر چالش بعدی باشید؛ شاید برنده‌ی خوش شانس و باهوش بعدی ما شما باشید!

نویسنده: میویس.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
عثمان گفت:
سری بعد کی برگزار میشه؟
    مدیریت گفت:
    پیج رو دنبال کنید دوست عزیز❤️

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش