بازی های محیطی ، بهترین بازی های محیطی در کل دنیا!

بازی های محیطی

امروز و در این مقاله قصد داریم که بهترین و برترین بازی های محیطی را در سر تا سر دنیا برای شما دسته بندی کنیم؛ اما قبل آن، بهتر است یک سری به مقاله های قبلی که درباره بازی محیطی و تعریف آن بودند بزنید و آن ها را نیز مطالعه کنید...

به عنوان مثال می توانید (مقالات بازی محیطی و فواید آن، بازی محیطی از قدیم الایام تا به امروز، تفاوت بازی محیطی با اتاق فرار) را مطالعه فرمایید.

اما اگر بخواهیم در همین مقاله نیز یک تعریف کلی برای شما از بازی های محیطی بیاوریم می توان گفت که: بازی های محیطی همان بازی هایی هستند که از زمان های خیلی گذشته و دور بین افراد جوامع مختلف بازی می شده است...همانند بازی قایم موشک، گرگم به هوا و...

 

بازی های محیطی

 

حالا که درباره بازی های محیطی اندکی برایتان توضیح دادیم، زمان آن رسیده است که به سراغ برترین بازی های محیطی در کل دنیا و بین جوامع مختلف بپردازیم.

ترسناک ترین بازی محیطی

باید بدانید که بازی های محیطی انواع گسترده‌ای را شامل می شوند و یک بخشی از این دنیای وسیع به پلتفرم هایی همانند یوتیوب وصل هستند...بله! خیلی از افراد هستند که امروزه حتی از طریق بازی های محیطی کسب در آمد می کنند و این سبک را حتی تبدیل به یک سناریو کرده و دقیقا همانند یک فیلم، قسمت به قسمت به اشتراک می گذارند.

پس اکنون می خواهیم باهم نگاهی به یک بازی محیطی ترسناک بیندازیم...

 تصور کنید یک روز کاملا عادی چشمان خود را بگشایید، نگاهی به اطراف خود بیندازید اما بعد متوجه یک موضوع عجیب و غیر معمول شوید؛ خانه و اتاقی که در آن هستید و به خواب رفته‌اید، خانه شما نیست...در حالی که به نظر می رسد که آن خانه عجیب و نا آشنا، خانه پدر مادرتان است، شما به هیچ عنوان نه افراد این خانه و نه خود خانه و هر آن چیزی که مربوط به آن جا است را به یاد نمی آورید!

 

نکته عجیب و ترسناک تر این است که ترک کردن این خانه مرموز به دلایلی تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد و گویی شما در این خانه گیر افتاده‌اید؛ هر مرحله که جلو تر می روید، همه چیز ترسناک تر، شوم تر و عجیب غریب تر می شود.

این سناریوی یک بازی ای آر جی و یا همان محیطی است به نام (Hiimarymary) که در یوتیوب اشتراک گذاری شده است.

 

بازی محیطی ترسناک

 

پر جنب و جوش ترین بازی محیطی

نمی توان گفت که تا به امروز کسی در این دنیا وجود داشته است که بازی (گرگم به هوا) را تجربه نکرده باشد؛ باید گفت که بازی گرگم به هوا زیر شاخه‌ای از بازی های محیطی است.

و باید اشاره کنم که جزو پر هیجان ترین و پر جنب جوش ترین بازی های محیطی قرار می گیرد!

این بازی نوستالژیک و خاطره بر انگیز در خیلی از فرهنگ ها و تاریخچه جوامع مختلف وجود دارد؛ در این بازی تمام افراد دور یک دیگر جمع می شوند و از طریق قرعه کشی بازیکنی که قرار است نقش (گرگ) را داشته باشد، انتخاب می شود، سپس به دنبال بقیه بازیکنان که نقش گوسفند و یا بره را دارند می افتد و آن ها نیز باید تلاش کنند خود را به یک مکان بلندی برسانند (مانند پله و یا سکو)، اگر بتوانند خود را به جای مرتفعی برسانند از دست گرگ در امان هستند، تا وقتی که از جای خود پایین بیایند.

اگر گرگ بتواند یکی از این بره ها را گیر بی اندازد، شخص بعدی که به عنوان گرگ انتخاب می شود همان بره است.

 

بازی گرگم به هوا

 

آموزشی ترین بازی محیطی

بازی بعدی، بازی‌ای است که بسیار محبوب و پر طرفدار است و قدمت آن به یونان باستان باز می گردد؛ بازی محیطی قایم موشک که قبلا نیز در مقاله‌ای به آن پرداخته‌ایم، جزو آموزشی ترین بازی های محیطی است...

خصوصا در زمان خویش، از این بازی به عنوان یک بازی آموزشی برای استتار و جستجو کردن در جنگ ها استفاده می شده است.

 

بازی محیطی قایم موشک

 

با مزه ترین و خنده دار ترین بازی محیطی
اگر بخواهیم یک بازی محیطی که هنوز هم در جمع های دوستانه و خانوادگی از آن یاد می شود را نام ببریم (هر چند که نیازی به معرفی ندارد!)، آن بازی پانتومیم است.

حقیقتا باید گفت که بازی پانتومیم جزو با مزه ترین بازی های محیطی در دنیا است؛ قدمت این بازی به رم باستان باز می گردد که در آن دوره نمایش هایی برگزار می شد و بسیار سرگرم کننده نیز بود، در این نمایش ها حرکات آکروباتیک همراه با ماسک های مختلف اجرا می شد و بعد ها بازی پانتومیم نیز از روی همین نمایش ها ابداع شد.

 

بازی محیطی پانتومیم

 

جمع بندی:

ما در مقاله امروز، هر چند کوتاه، تلاش خود را کردیم که چند مورد از برترین بازی های محیطی را برای شما معرفی و دسته بندی کنیم؛ امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید....هر چند که هنوز ادامه دارد!

نویسنده: میویس.

۵
از ۵
۶ مشارکت کننده
یگانه سادات گفت:
بسیار مفید بود
    مدیریت گفت:
    ممنون...
علیرضا گفت:
واقعا عالی بود یاد بچگی افتادم

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش