بازی های جدید و هیجان انگیز رایانه‌ای و نقد و بررسی آن ها

بازی های جدید و پر طرفدار

خودتان هم می دانید در دنیای امروزی فناوری در حد قابل توجهی پیشرفت کرده است و همچنان نیز در حال پیشرفت کردن می باشد؛ پس اصلا دور از ذهن نیست که هر روزه بازی های جدید در حال طراحی و پردازش باشند.

حالا این بازی ها می خواهد برای کنسول پلی استیشن باشد، کامپیوتر و یا حتی تلفن های همراه امروزی...

اما امروز ما می خواهیم فهرستی از بازی های جدید و هیجان انگیز رایانه‌ای را ارائه و مرور کنیم.

 

بازی های جدید

 

دقت داشته باشید که در این فهرست خیلی از بازی ها هستند که هنوز منتشر نشده‌اند؛ اما می توان امید داشت که بسیاری از این گیم ها آن چیزی که بازیکنان انتظار دارند از (یک بازی خوب) را بر آورده کنند!

یعنی این بازی ها باید از همه نظر خلاقانه و منحصر به فرد باشند، چرا که در سال 2023 شاهد بهترین بازی های ویدیویی بودیم و هم اکنون نیز انتظار می رود که این بازی های جدید و منتشر نشده بر روی دست بازی های قدیمی تر بلند شوند...

:Palworld 

اگر جزو افرادی هستید که می توان اسم طرفداران بازی های (پوکمون) را روی آن ها گذاشت، از این بازی نیز لذت خواهید برد.

بازی palworld شباهت های زیادی به بازی پوکمون دارد اما تفاوت های چشم گیری نیز در کنارش دارد که باعث می شود حتی نسبت به بازی پوکمون هم جذاب تر و خاص تر جلوه کند و برای بازیکنان یک نسخه از بازی مورد علاقشان باشد، اما غیر تکراری.

یکی از این تفاوت ها کیفیت بازی است که به شدت رئال تر (واقع گرایانه تر) و درست حسابی است؛ هر چند که این کوچک ترین انتظاری است که از یک بازی نسل جدید می توان داشت! ترکیب های نو آورانه‌ای که بازی به وجود می آورد می تواند در نگاه اول کمی عجیب و غریب باشد اما جنبه مثبت خود را همچنان حفظ می کند.

این بازی هم اکنون موجود است و شما می توانید آن را دانلود و یا از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

 

بازی palworld

 

بازی Microsoft Flight Simulator:

قبلا در مقاله (بازی های ویدیویی شبیه سازی شده) به این سبک از ویدیو گیم ها پرداخته بودیم و واقعا هم سبک جالبی از بازی های جدید و امروزی است...

اما اگر شما فردی باشید که کلا به ژانر بازی های شبیه سازی شده و یا حتی خلبانی علاقمند باشید، قطعا از این بازی به بهترین شکل خود لذت خواهید برد! این بازی همه موارد یک بازی خوب را در خود جای داده است؛ کیفیت بالا، ژانر و موضوع جالب، خلاقیت و حتی بالا بردن مهارت های بازیکنان خود در زمینه های واقع گرایانه.

بازی Microsoft Flight Simulator هم اکنون منتشر شده و موجود می باشد.

 

بازی جدید شبیه سازی شده

 

بازی Star Wars Outlaws:

خبر این بازی، به معنای واقعی کلمه، برای طرفداران دنیای جنگ ستارگان همانند آن است که یکی از آرزوهایشان را بر آورده کرده باشند!

ژانر این ویدیو گیم جذاب تا حدی می توان گفت که نقش آفرینی است؛ بازیکن به عنوان اول شخص در این بازی حضور پیدا می کند و تا حدی نیز چاشنی معمایی و جستجو را در خود جای داده است! کیفیت ظاهری این بازی در شان یک بازی امروزی و جدید می باشد...

خود این بازی نیز در 27 آگوست همین سال منتشر خواهد شد.

 

بازی جنگ ستارگان

 

بازی The Last Of Us2:

چپتر اول این بازی که در 14 ژوئن 2013 منتشر شده بود توانست در حد مقبولی در دل مخاطبان خود جای بگیرد؛ خصوصا از نظر خط داستانی و شخصیت پردازی که از نظر خیلی ها قوی و جذاب بود!

حالا تصور کنید چپتر دوم این بازی تا چه حد می تواند برای بازیکنان قسمت قبلی و حتی آن هایی که تا به حال آن را بازی نکرده‌اند، محبوب و مهم باشد! چپتر دوم این ویدیو گیم حتی نسبت به قسمت نخست آن، پیشرفت های تصویری و صوتی قابل توجهی داشته است؛ از گرافیک آن گرفته تا بهبود کیفیت سایه ها و...

بازی The Last of Us2 شاید حتی بتوان گفت که از نظر مخاطبان خود جزو بهترین بازی های جدید می باشد و هم اکنون هم منتشر شده و موجود است.

 

بازی the last of us2

 

بازی Little Nighmares3:

قبلا در مقاله (بازی ترسناک مجازی) اسمی از قسمت های اول این بازی آورده بودیم؛ حالا بهتر است بدانید که قسمت سوم این ویدیو گیم در حال انتشار است... قطعا این بازی طرفداران خود را داشته و دارد (از جمله خودم!) و باید ببینیم که این بازی در سبک ترسناک-فانتزی این دفعه تا چه حد قرار است ما را شگفت زده کند؟!

قطعا خط داستانی و جزئیات آن باید پیشرفت کرده باشند تا انتظارات را بر آورده کند!

بازی لیتل نایتمرز3 در 31 دسامبر همین سال منتشر خواهد شد.

 

بازی لیتل نایتمرز3

 

جمع بندی:

امروز، ما در این مقاله چند نمونه از بهترین بازی های جدید کامپیوتری را برای شما لیست کردیم و همان طور که گفتیم خیلی از این ویدیو گیم ها هنوز انتشار نیافته و در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد آن ها خواهیم بود...خیلی از این بازی های جدید نیز منتشر شده و هم اکنون در دسترس هستند.

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نویسنده: میویس.

 

۵
از ۵
۸ مشارکت کننده
نگار گفت:
بازی لست او عاس عشقه جدی
    مدیریت گفت:
    بله واقعا یکی از جالب تریناست
حسین گفت:
بازی های شبیه سازی یچیز دیگه‌ان، خیلی باحالن
پیاز جعفری گفت:
من که منتظر لیتل نایمترز سه‌ام
علیرضا گفت:
شاید بازی های خوبی باشن...ولی با روحیات من جور در نمیاد

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش