کسب درآمد با بازی محیطی آیا شدنی است و چگونه امکانپذیر است؟

کسب درآمد با بازی چیست؟

امروزه روش های زیاد و باور نکردنی‌ای برای کسب درآمد و پول در آوردن وجود دارد؛ یکی از این روش های باور نکردنی که اتفاقا این روز ها بسیار هم رواج پیدا کرده است کسب درآمد با بازی می باشد.

این روش کسب درآمد، شکل های متفاوتی دارد از جمله: روش های مستقیم و غیر مستقیم که ما قبلا در مقاله‌ای با عنوان (کسب درآمد با بازی کردن) تمامی آن ها را برای شما عزیزان توضیح داده‌ایم و حتی تا پای تاریخچه آن پیش رفته‌ایم!

اما فکر می کنم می دانید که در اینجا منظور از درآمد زایی با بازی کردن، بیشتر به بازی های کریپتویی اشاره دارد...

ما می خواهیم امروز راجع به این صحبت کنیم که آیا کسب درآمد با بازی های محیطی نیز امکان پذیر است؟! همچنین اگر نمی دانید بازی محیطی چیست و به چه نوع بازی هایی گفته می شود، می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید:

 

-بازی محیطی چیست و فواید آن؟

-بازی های محیطی از قدیم الایام تا به امروز.

-اتاق فرار و تفاوت آن با بازی محیطی؟

-بهترین بازی های محیطی در کل دنیا!

-بهترین بازی های محیطی در کل ایران!

 

کسب درآمد با بازی

 

کسب درآمد با بازی های محیطی؟! 

شاید شما هم درحالی که داخل یک سری از پلتفرم ها همانند: یوتیوب، اینستاگرام و تیک تاک بوده‌اید، به پیج ها و یا حتی ویدیو هایی برخورد کرده باشید که محتوای آن ها مثل فیلم ها و مستند های ژانر وحشت و جنایی بوده‌اند...

و حالا شاید شگفت زده شوید اگر بدانید که این ویدیو ها که غالبا حالت دنباله دار و سریالی دارند، جزو دسته بازی های محیطی یا (Alternative Reallity Game) به شمار می آیند! در واقع بهتر است بگویم این ویدیو ها پروژه های (ARG) هستند تا بازی.

 

کسب درآمد با بازی محیطی

 

اما چرا؟! هدف چیست و چرا باید فیلم هایی که صرفا در دنیای مجازی وجود دارند و گاها تنها یک کاراکتر (شخصیت) در آن ها نقش دارد جزو بازی های محیطی محسوب شوند و از همه مهم تر، چه ارتباطی با کسب درآمد از این طریق دارد؟! 

قطعا این سوالات برای شما هم به وجود آمده‌اند و من نیز اینجا هستم تا به تمامی این سوالات پاسخ دهم.

بازی های محیطی، دنیایی را به وجود آورده‌اند که محدودیت و انتهایی ندارد؛ در کشور های مختلف جهان امروزی، شرکت های بازی سازی فراوانی وجود دارند که کارشان طراحی و پردازش بازی های محیطی می باشد... خود بازی های محیطی هم سبک های مختلفی دارند از جمله: معمایی، جنایی و راز آلود، ترسناک و معروف ترین آن ها شکار گنج!

پس هدف بسیاری از افرادی که این گونه ویدیو ها را خلق می کنند هم همین است که سناریوی خود را به شرکت ها بفروشند و این شرکت های بازی سازی نیز از سناریوی مورد نظر برای ساخت بازی های محیطی استفاده کنند؛ بسیاری دیگر از این افراد برای جذب مخاطب، شناخته شدن و حتی پایان نامه هایی که مربوط به این زمینه است، این ویدیو ها را می آفرینند.

 

شکار گنج با بازی

 

کسب درآمد با بازی کردن در پارک های کرج

خیلی از این شرکت های بازی سازی، زمانی که بازی های خود را بین مردم آغاز می کنند از طریق گرفتن ورودی (مانند اتاق فرار ها) کسب درآمد با بازی می کنند... 

افرادی که به دنبال هیجان و علاقمند به چالش هایی مانند حل کردن معما و جستجو کردن هستند بیشترین مخاطبان این شرکت ها هستند؛ حتی خیلی از کمپانی هایی که بازی های کنسولی یا رایانه‌ای می سازند، می توانند این سناریو ها را خریداری کرده و بر اساس سلیقه خود تغییراتی در آن ایجاد کنن و بعد آن را تبدیل به یک بازی مجازی کنند.

پس ما تا همین جا توانستیم به خیلی از سوالات داخل ذهنمان پاسخ دهیم و متوجه شویم که ماجرای پشت خیلی از این ویدیو های مرموز و ترسناک داخل فضای مجازی یا همان (Social Media) چه چیزی است.

حالا تصور کنید شما بخواهید به عنوان یک بازیکن وارد همین بازی ها شوید...

آیا این طور برایتان به نظر می رسید که می توانید کسب درآمد کنید؟!

قطعا نه!

اما من می خواهم خبری خوش را به شما دهم که حدس می زنم حتی تصورش هم برای شما لذت بخش و هیجان انگیز است!

شرکت بازی سازان گرد نشین (گرگراک) اولین شرکتی است که در ایران که دست به ساخت و پردازش بازی های محیطی زده است؛ ما با هدف آن که خصوصا نسل جوان و نوجوان را به تحرک وا داریم و با بازی های محیطی آشنا کنیم، چالش صد مرحله‌ای را ارائه کرده‌ایم با عنوان (گنج کارت!)

شما برای شرکت در این بازی ها که در پارک های بزرگ شهر کرج هم برگزار می شوند، نه نیازی به ثبت نام دارید و نه هزینه ورودی می پردازید... یعنی هم فال است و هم تماشا!

تنها کافی است از طریق پیج اینستاگرام گرگراک با آدرس (@gargerak.ir) استوری های ما را دنبال کنید، به همین راحتی.

 

راستی!! اصل کاری را کم مانده بود فراموش کنم...

هر مرحله دارای گنج کارت دو میلیون تومانی است که تنها شکارچیان گنج گرگراک می توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

و این گونه می شود که می توان کسب درآمد کرد...کسب درآمد با بازی محیطی!

نویسنده: میویس.

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
علی گفت:
واقعا تو ایران کسب درامد کریپتویی به درد نمیخوره
حنانه گفت:
بازیاتون خیلی خفنه جدی
    مدیریت گفت:
    خوشحالیم که لذت می برید
سروش علیمی گفت:
پس چرا چند هفته ادامه داشت و بعدش دیگه خبری از بازی هاتون نیست تازه داشتیم از فضای مجازی به سمت فضای واقعی سوق پیدا می کردیم.
    مدیریت گفت:
    به زودی دوباره شروع میکنیم.
علیرضا گفت:
پیجتون رو دنبال میکنم ...واقعا طراحیتون برای بازی ها عالیه

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش