مراکز خرید کرج | بهترین و معروف ترین مال های شهر کرج

مراکز خرید کرج

 

در این چند سال اخیر، ما شاهد آن بوده‌ایم که مراکز خرید بسیاری در دو شهر (تهران و کرج) تاسیس و افتتاح شده‌اند؛ اما آیا راجع به آن ها اطلاعات دقیقی دارید؟ آیا می دانید که هر کدام از این مال ها (مراکز خرید) بزرگ و غول پیکر، چه امکانات دیگری را به جز فروشگاه های مختلف در خود جای داده‌اند؟

امروز و در این مقاله، قصد داریم سری به مراکز خرید کرج بزنیم و ببینیم هر کدام از این ها چه امکانات و چه نوع فروشگاه هایی را درون خود پر و بال می دهند.

 

مراکز خرید کرج و تهران

 

مراکز خرید کرج: ایران زمین 

مرکز خرید ایران زمین، یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین مراکز خرید کرج می باشد؛ محل تقریبی این مرکز خرید، نزدیک به از پارک های منطقه عظیمیه است که یکی از پر تراکم ترین منطقه های کرج است. خود این پارک در سال 1387 به بهره برداری رسید و با گذشت زمان، به یکی از بزرگ ترین و زیبا ترین پارک های شهر کرج تبدیل شد.

همین امر موجب شده است که وقتی مردم از شهر ها و مناطق مختلف دیگر و برای تفریح سری به این پارک می زنند، سراغی نیز از این مرکز خرید بگیرند! مرکز خرید ایران زمین، جدا از کیفیت بالایی که در محصولاتش جای داده است، نسبت به مراکز خرید دیگری که در کرج و تهران وجود دارد، قیمت مناسب تری هم دارد.

مرکز خرید ایران زمین، به جز فروشگاه های پوشاک زنانه و بچگانه، دارای چند فروشگاه لوازم والتحریر، اسباب بازی و چند کافه و رستوران نیز می باشد.

اگر علاقمند هستید که سری به این مرکز  خرید بزنید: استان البرز، کرج، بلوار شریعتی، جنب پارک ایران زمین عظیمیه، مرکز خرید ایران زمین.

 

مرکز خرید ایران زمین

 

پاساژ آزادی کرج 

 

این مرکز خرید، یکی از پر بازدید ترین مراکز خرید کرج می باشد و گردشگران زیادی سری به آن جا می زنند.

نام دیگر این مرکز خرید (بازار بزرگ آزادی کرج) است و دارای چهار طبقه و به صورت تقریبی نزدیک به 254 فروشگاه و مغازه دارد؛ خلاصه که در این مرکز خرید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را می توان یافت.

مرکز خرید آزادی کرج، دارای فروشگاه هایی نظیر: انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، زیورآلات فروشی، لوازم خانگی و برقی، طلا و جواهر فروشی، انواع کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی می باشد.

آدرس پاساژ آزادی کرج: کرج، اصفهانی ها، بلوار شمس، خیابان بهشتی.

 

مرکز خرید پاساژ آزادی

 

مرکز خرید نیکامال 

 

مرکز خرید محبوب و مشهور دیگری که در گوهردشت کرج وجود دارد و حتی ممکن است اسم آن را هم بار ها شنیده باشید، مرکز خرید نیکامال است.

این مرکز خرید آن قدر محبوب است که آن را (قلب تجاری کرج) می نامند؛ چرا که این مرکز خرید دارای پنج طبقه فروشگاهی می شود که شامل: هایپر مارکت، فروشگاه های پوشاک مختلف، فود کورت و کافه رستورانی با همین نام می باشد.

همچنین شاید جالب باشد که بدانید تمامی طبقات این مجتمع، مرکز خرید نیست و دارای بخش های اداری نیز می باشد.

آدرس مرکز خرید نیکامال: کرج، فلکه اول گوهردشت، بلوار آزادی.

 

مرکز خرید نیکامال

 

مرکز خرید مهستان 

 

قطعا تا به حال اسم این مرکز خرید را شنیده‌اید، مرکز خرید مهستان یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین مراکز خرید کرج است. جدا از ویژگی هایی که این مرکز خرید دارد، باید به نوع معماری آن اشاره کرد که به خودی خود می تواند یک جاذبه توریستی ایجاد کند؛ چرا که ویژگی های میراث معماری ایرانی-اسلامی را در نمای این مجتمع به سادگی می توان مشاهده کرد.

مرکز خرید مهستان کرج، دارای 413 واحد تجاری است که این واحد ها شامل: رستوران ها و کافه های متعدد و مختلف، تالار پذیرایی، یازده ورودی مختلف و مراکز خرید بسیاری می شود.

جالب توجه است که کافه رستوران های این مرکز خرید، به غذا های بین المللی‌اش معروف است.

آدرس مرکز خرید مهستان: کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، بعد از میدان نبوت.

 

شما همچنین می توانید مقالات زیر را مطالعه فرمائید:

بازی های معمایی

بازی های هیجانی فکری

بازی تخته نرد چیست و تاریخچه آن

کسب درآمد با بازی محیطی

گنج یابی در بوستان های شهر کرج

اتاق فرار و تاریخچه آن

 

مرکز خرید مهستان

 

مراکز خرید کرج: مهراد مال 

 

مرکز خرید مهراد مال، جزو مدرن ترین و تازه تاسیس ترین مراکز خرید کرج است؛ این مرکز خرید، برند های زیادی را در خود جای داده است، به عنوان مثال: برند آدیداس، گرین هوم، چرم مشهد و...

مهراد مال دارای پنج طبقه می باشد و بسیاری از فروشگاه های برند های مختلف و معروف را در خود جای داده است، حتی در طبقه اول این مجتمع می توانید یک داروخانه بیابید! این مجتمع حتی برخی از ادارات فرهنگی نظیر نشر چشمه و هنر اول را در خود جای داده است.

ویژگی های منحصر به فردی که این مرکز خرید دارد، باعث شده است که در همین چند سال اخیر اسم آن بر سر زبان ها جاری باشد... از مکان های تفریحی کوچک و بزرگی که درون خویش جای داده است بگیر تا تنوعی که در رابطه با فروشگاه های خود ایجاد کرده است، همگی باعث شده است که این مرکز خرید جزو خاص ترین مراکز خرید کرج شناخته شود.

آدرس مرکز خرید مهراد مال: کرج، عظیمیه، خیابان شریعتی، مجتمع اداری و تجاری مهراد مال.

 

مرکز خرید مهرادمال

 

مرکز خرید پارسیان 

 

مرکز خرید پارسیان کرج، خارج از امکانات و ویژگی هایی که به مردم ارائه می دهد، معماری و مهندسی زیبایی دارد که ورودی آن شباهتی هرچند اندک به تخت جمشید را دارد.

مرکز خرید پارسیان جزو نزدیک ترین مراکز خرید کرج به مرکز خرید مهستان است و همین نیز باعث شده که رفت آمد بین این دو مرکز خرید برای مردم راحت تر باشد.

مرکز خرید پارسیان کرج دارای دو طبقه و 160 واحد تجاری است؛ قسمتی از این مجتمع به فروشگاه های مختلف اختصاص پیدا کرده و قسمت دیگری نیز شامل رستوران های فست فود و آلاچیقی هم برای استراحت و نشستن می شود.

آدرس مرکز خرید پارسیان کرج: کرج، بلوار ملاصدرا، ضلع شرقی پارک نبوت.

 

مرکز خرید پارسیان

 

مرکز خرید چچلاس کرج 

 

اولین نکته جالب و قابل توجهی که در رابطه با این مرکز خرید وجود دارد، اسم آن است! واژه (چچلاس) در زبان گیلکی به معنای سنجاقک و یا حشره‌ای است که در مرداب ها زندگی می کند.

مرکز خرید چچلاس در سال 1393 ساخته و تاسیس شد و دارای پنج طبقه تجاری و 90 واحد می باشد؛ شما در این مرکز خرید می توانید انواع فروشگاه ها و مغازه های عطر فروشی، پوشاک زنانه و مردانه و عینک های برند و... را بیابید.

جدا از فروشگاه های مختلف، شما می توانید از طعم بستی های چچلاس نیز لذت ببرید و یک روز عالی را همراه با خانواده و دوستان خود سپری کنید.

آدرس مرکز خرید چچلاس کرج: کرج، فلکه اول گوهردشت، نبش خیابان اول شرقی.

 

مرکز خرید چچلاس

 

جمع بندی:

وارد فصل تابستان شده‌ایم و همگان می دانیم که تنها فصلی که مختص به تفریح و گردش است، فصل تابستان است. چه چیزی بهتر از این که در این فصل و در اوقات بی کاری بخواهیم سری به پاساژ های مختلف و بزرگ کرج بزنیم؟!

بنابراین، امروز و در این مقاله به معرفی مراکز خرید کرج پرداختیم و امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نویسنده: میویس.

 

۵
از ۵
۴ مشارکت کننده

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش