گنج کارت گرگراک چیست | در بوستان های شهر کرج چه خبر است؟!

گنج کارت گرگراک

آیا می دانستید که می توانید به راحتی صاحب گنج کارت گرگراک شوید، بدون آن که بخواهید هزینه‌ای گزاف برای آن خرج کنید و تنها لازمه‌ی آن هوش و حواس شما است!

تصور کنید هم زمان، هم سرگرم شوید و خود را به چالش بکشید و هم برنده جایزه‌ی گنج کارت دو میلیون تومانی شوید؛ بدون حتی کوچک ترین محدودیتی...

 

گرگراک و کسب درآمد

 

صد مرحله، صد بازی و صد چالش گنج کارت گرگراک

بهتر است که خودتان را آماده کنید... چرا که بازی ها منتظر شما نمی مانند. هر هفته یک بازی در بوستان های شهر کرج برگزار می شود و برنده‌ی این بازی، صاحب گنج کارت ما (شرکت بازی سازان گرد نشین) خواهد بود.

این بازی ها صد مرحله هستند و دارای ژانر معمایی و گاها نیز جنایی می باشند؛ هر بازی دارای داستان خودش است، به طوری که بخواهد بازیکنان را به چالش بکشد... چالش های ذهنی، فکری و حتی خلاقیت آن ها را نیز می آزماید!

 

گنجشهر و گرگراک

 

گنج کارت گرگراک، یک اتاق فرار در محیطی باز

شاید تا به الان که دارید این مقاله را مطالعه می کنید، برایتان اندکی آشنا به نظر رسیده باشد؛ کسانی که اتاق فرار و یا همان اسکیپ روم (Escape Room) رفته باشند کاملا با این سبک از بازی ها آشنا هستند... اگر تا به اکنون تجربه‌ی اتاق فرار نداشته‌اید و می خواهید درباره‌ی آن اطلاعاتی کسب کنید، می توانید به مقاله ها‌ی (اتاق فرار و تاریخچه آن) و (اتاق فرار و تفاوت آن با بازی محیطی) رجوع کنید.

اما اگر می دانید اتاق فرار چیست و از قضا به آن علاقمند هم هستید، قطعا برای بازی ما، یعنی گنج کارت گرگراک ساخته شده‌اید!

 

اتاق فرار باحال

 

تفاوت گنج کارت گرگراک با اتاق فرار ها

اولین نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد، این است که بازی گنج کارت گرگراک یک بازی محیطی است و اگرچه خود اتاق فرار ها نیز در زیر شاخه بازی های محیطی قرار می گیرند، اما تفاوت هایی نیز در این بین وجود دارد...

 اولین تفاوت این است که اتاق فرار ها محیطی را برای بازیکنان به وجود می آورند که دارای محدودیت هایی هستند؛ از جمله: محدودیت زمانی، مکانی و...

اما بازی های محیطی همانند بازی گنج کارت، در محیطی باز و حتی گسترده تر از یک پارک و یا بوستان برگزار می شوند و محدودیت زمانی و مکانی نیز ندارند که این خودش می تواند یک امتیاز مثبت محسوب شود!

دومین تفاوت کار ما با اتاق فرار ها این می باشد که: شما وقتی به عنوان یک پلیر (بازیکن) قدم در اسکیپ روم های مختلف می گذارید، باید هزینه‌ای بپردازید تا به اصطلاح، بازی برای شما ران (Run) شود، اما برای شرکت کردن در بازی گنج کارت گرگراک، نه تنها هزینه‌ای از شما به عنوان بازیکن گرفته نمی شود، بلکه در انتها و در صورتی که شما بتوانید معما ها و چالش های پیش روی خویش را با موفقیت پشت سر بگذارید، به گنج نهفته‌ی آن مرحله دسترسی پیدا خواهید کرد.

تفاوت بعدی که میان ما و مجموعه های مختلف اتاق فرار ها وجود دارد، محدودیت سنی است... گاها پیش می آید که در برخی از اتاق فرار ها محدودیت سنی وجود دارد؛ اما برای ما فرقی ندارد که شما یک ساله باشید یا صد ساله!! شرکت در بازی های گنج کارت گرگراک برای عموم و تمامی اقشار مختلف آزاد است.

 

همچنین می توانید به مقالات زیر نیز مراجعه کنید:

بازی های محیطی و بهترین آن ها

بازی محیطی چیست

فواید بازی های محیطی

 

 

هدف بازی گنج کارت در چیست؟!

متاسفانه امروزه ما شاهد آن هستیم که اکثریت جوانان و نوجوانان جامعه، بیش از اندازه در فضای مجازی غرق شده‌اند و همین موضوع باعث شده است که تحرک فیزیکی و حتی ذهنی نداشته باشند که در نهایت مسبب انزوا طلبی و افسردگی آن ها گردد!

بازی های محیطی بازگشتی به سوی دنیای واقعی هستند؛ بازگشتی که توانایی این را دارد که بخواهد خلاقیت و نو آوری را دوباره در اجتماع به وجود بیاورد و پرورش دهد... و حتی بتوانیم دوباره شاهد آن باشیم که دور یک دیگر جمع شویم و همدلی و هم فکری را بی آموزیم.

سوشال مدیا و یا همان فضای مجازی، می تواند یک محیط و یک پلتفرم مفید را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد اما می تواند به همان اندازه، مخصوصا اگر سواد رسانه‌ای را بلد نباشیم و از شیوه استفاده صحیح آن اطلاع نداشته باشیم، مخرب و مضر باشد.

در نهایت، حتی اگر بخواهیم با روش (آموزش و اطلاع رسانی سواد رسانه) هم جلو برویم، چالش هایی را پیش روی خود داریم... اول از همه باید این موضوع را در نظر گرفت که این کار می تواند به شدت زمان گیر باشد و سال ها و یا حتی نسل ها به طول بی انجامد تا بخواهد به ثمر برسد؛ جدای از آن گاهی اوقات برای آموزش صحیح دیر است و این دقیقا حالتی است که جامعه امروزی ما در آن قرار گرفته است.

 

پس چه می توان کرد؟!

آیا باید دست روی دست بگذاریم و حتی کوچک ترین گامی برای آینده مردمان سرزمین خود بر نداریم؟!

 

اینجا است که به یک راه دیگر مشرف می شویم:

شاید بازی کردن در نهایت برای برخی از انسان ها تنها استفاده‌ی سرگرمی داشته باشد؛ اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است...

بازی ها، مخصوصا بازی های محیطی، توانایی آن را دارند که باعث شوند ما بتوانیم با دنیای اطراف خود ارتباط لازم را بر قرار کنیم. بازی کردن می تواند فواید ارزنده و زیادی برای ما داشته باشد و حتی مهارت هایمان را توسعه و پرورش دهد؛ بازی های محیطی می توانند مهارت های زبانی، حرکتی، شناختی، اجتماعی و عاطفی ما را ارتقا دهند.

بازی های معمایی قادر هستند که قدرت فکر انسان ها را  به مرحله بالاتری هل دهند و همچنین به ما موضوعات زیادی را بیاموزند و از همه مهم تر بازگشتی باشند به سوی دنیای واقعی!

پس ما نیز تصمیم گرفتیم که از راه دوم استفاده کنیم و راهی برای برگشت به سمت جامعه، خانواده و دوستان باز نماییم.

 

شما همچنین می توانید مقالات زیر را مطالعه کنید:

نقش بازی در سلامت زندگی

فرهنگ سازی با بازی

اعتیاد به بازی ها و چگونگی آن

ضرر های بازی های رایانه‌ای

بازی و نقش آن در رشد مغز و ذهن انسان

 

گرگراک

 

چگونه می توانم در بازی گنج کارت گرگراک شرکت کنم؟!

تنها کافی است پیج اینستاگرام گرگراک را با آدرس (@gargerak.ir) پیگیری کنید تا از روز و ساعت شروع بازی ها مطلع شوید... به همین راحتی!

نویسنده: میویس.

 

۵
از ۵
۷ مشارکت کننده
مهیار گفت:
جالب و مفید مثل همیشه
Mr گفت:
ادامه بازی ها کی شروع میشه منتظر هستیم
    مدیریت گفت:
    از طریق پیج اینستاگرام و استوری ها پیگیری کنید.
      Mr گفت:
      مرسی که پاسخگو بودید
        مدیریت گفت:
        ممنون از نظرات شما.
رضا گفت:
یکی از کارت هارو من برنده شدم عالی بود بازیتون
    مدیریت گفت:
    خوشحالیم که لذت بردید.
مهنوش گفت:
تهران هم برگزار میکنید بازی رو
    مدیریت گفت:
    به زودی❤️
Mohamadhoseinzadeh گفت:
اقا تکلیف این جایزه ۵۰ میلیون تومنی چی شد
    مدیریت گفت:
    در انتظار دریافت مجوز برای قرعه کشیمون هستیم
نیلوفر گفت:
برای طرح برنامه ریزی و اجرا چقدر زمان میگزارید چون من دیدم بازیتونو خیلی سخته و زمان میبره
علیرضا گفت:
ممنون از برگزاری این بازی ها .واقعا تحرک و انجام بازی های میدانی باعث میشه که حداقل فرزندانمون به سمت فضاهای مجازی کشیده بشن

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش